|
Cifra de afaceri a companiei, fondate în 2007 de către Mark Zukkerberg, a constituit 3,7 mld. dolari în 2011. Ceea ce frapează însă este valoarea profitului net obţinut de aceasta – 1 mld. dolari. Astfel, se pare că reţeaua de socializare lucrează mai mult decît eficient. Acum un an, valorile rulajului şi profitului erau dejа mari - 1,974 mld. şi, respectiv, 606 mil. dolari.
Totuşi, în primii doi ani de la fondare, Facebook activa în pierderi, care constituiau 138 mil. dolari în 2007 şi 56 mil. dolari în 2008. Acum, profitul Facebook se obţine, în principal, din publicitate (85% din rulaj) şi vînzarea de produse virtuale (15%). Rentabilitatea companiei (sub aspectul profitului net) este de 27%, nivel ce, potrivit TechCrunch, corespunde cu cel al profitului unui alt gigant al spaţiului online - Google (26%).
Continuare pe www.viza.md
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu