joi, 20 decembrie 2012

Moldoveanca Iustina Liulenova cucerește publicul bulgar | viza.md

Foto: facebook.com
Tînăra interpretă şi muziciană Iustina Liulenova a obţinut popularitate şi recunoaştere din partea compatrioţilor din Bulgaria şi din ţara-mamă, înfrumuseţînd cu vocea şi talentul ei componenţa colectivelor „Bolgarskie solovii” şi „Mat Ritm” din Sofia.
 
Iustina a absolvit Liceul Teoretic cu predare în limba Bulgară „V. Levski” în 2007, cu menţiunea „Cel mai bun elev al promoţiei”. Reuşita bună şi diploma dată i-au permis să aleagă orice instituţie de învăţămînt superior din Bulgaria şi să fie înmatriculată fără admitere. Tînăra a optat pentru Universitatea “Sf. Climent Ohridski” din Sofia. Diploma de bacalaureat aceasta a obţinut-o la Catedra Artă, specialitatea Muzică. La moment, Iustina urmează masteratul la aceeaşi catedră.
 
Activitatea artistică a Iustinei Liulenova numără peste 200 de concerte în ţara natală şi în Bulgaria, participări la emisiuni TV şi Radio (Radio „Sofia”, BNR, BNT, TV Scat etc). În 2009, tînăra interpretă a obţinut locul I la Festivalul de muzică «С песните на Стайка Гьокова».
 
În luna mai curent, în oraşul Dobric, Bulgaria s-a desfăşurat cea de 24-a ediţie a festivalului muzical European de tineret «Сарандев». În concurs au evoluat circa 40 de interpreţi pop din 7 ţări: Bulgaria, Moldova, România, Rusia, Israel, Kazahstan şi Uzbekistan. Pentru interpretarea piesei lui Nelly Ciobanu „Hora din Moldova”, Iustina s-a învrednicit de Diploma pentru participare specială, performanţă cu care o felicităm din suflet!
 
„A fost foarte interesant să cunosc toţi participanţii din toate ţările lumii. Fiecare dintre ei este unic în felul lui. Mi-am făcut noi prieteni şi planuri de creaţie pentru viitorul apropiat. După concurs am revenit la Sofia cu impresii şi emoţii pozitive. A fost o mare fericire să reprezint anume ţara în care m-am născut. Acum, după ce am acumulat noi experienţe, merg mai departe. Ştiu că este doar începutul drumului meu în viaţa conştientă”, a spus Iustina Liulenova pentru cititorii portalului informativ VIZA.md.

Recent Iustina a înregistrat un cover pe piesa The Weeknd - The Zone ft. Drake demonstrînd talentul său muzical de excepție. Vă propunem spre vizionare un videoclip realizat la această piesă:
VIDEO si FOTO
 
Sursa: Viza.md

Un comentariu:

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere